[NUUG kart] action=delete

Bjørn Kvisli bjorn.kvisli at gmail.com
Wed Jul 31 15:10:15 CEST 2013

Kan du si noe om hvordan jeg kan ivareta node-historikken?
I uttrekket av norway-latest.osm kan jeg godt se hvilke som er endret av
andre, men det hadde vært fint å kunne importere dataene fra
ladestasjoner.no uten å måtte spesialbehandle de nodene noen har endret.
Det kan kanskje bli noen etterhvert. Noen ganger er ikke posisjonen i fila
fra ladestasjoner.no helt nøyaktig, og da er det jo aktuelt å flytte noden
dersom man er lokalkjent.
-Bjørn