[NUUG kart] Sentralt Stedsnavnregister

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Mon Mar 25 17:11:57 CET 2013

[Eg er ikkje jurist, så eg synest dette er vanskeleg, men prøver meg
med nokre kommentarar. Sjå nedanfor:]

Den 2013-03-25 14:23 skreiv Håkon Stordahl:
> Hvis data lisensiert under ODbL 1.0 av en tredjepart legges inn i
> OSM,
> hvordan skal da OSMF ha mulighet til å sublisensiere disse under
> CC-BY-SA 2.0 (den er vel med av historiske grunner) eller en annen
> fri
> og åpen lisens? Det er vel ikke gitt at CC-BY-SA 2.0 eller at en
> annen
> fri og åpen lisens som eventuelt blir valgt av OSM-prosjektet en gang
> fremtiden nødvendigvis er kompatibel med ODbL 1.0 (eller NLOD 1.0)?

Så vidt eg har forstått, jo, per definisjon (punkt 4.4e i ODbL).

Ein kan vel uansett vanskeleg tenka seg ein lisens som er fri og open
men som ikkje er kompatibel med NLOD!

> Kort sagt, slik jeg forstår det, er ikke ODbL 1.0 kompatibel med
> OpenStreetMap Contributor Terms.

Det hørest merkeleg ut, sidan ODbL er lisensen for nettopp
OpenStreetMap. Det ville vel medføra at OSM ikkje kan innehalda noko som
helst data. Eg foreslår du spør på legal-talk-lista til OSM. Der får du
truleg betre og meir velkvalifiserte svar. Og meld tilbake om
konklusjonane der her på lista.

> Når det gjelder spørsmålet om hvorvidt data med lisensen Norsk lisens
> for offentlige data (NLOD) kan lastes inn i OSM, så mener jeg altså
> at
> det heller kommer an på om hvorvidt NLOD er kompatibel med
> OpenStreetMap
> Contributor Terms (CT). Og dessverre synes jeg ikke det ser slik ut:
>
> NLOD Punkt 2: Lisenstaker kan ikke sublisensiere eller overføre denne
> lisensen.

Men her har du ikkje tatt med punkt 9, som gjev eksplitt løyve til å
sublisensiera under ein haug frie og opne lisensar. Og det er dette me
nyttar oss av.

--
Karl Ove Hufthammer