[NUUG kart] TG i Vikingskipet og OSM.

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Mon Apr 7 09:12:54 CEST 2014

Hei

Det er en god ide å holde foredrag og spre informasjon om OSM og verve flere. Men en masseimport med personer som ikke har erfaring med OSM  er jeg skeptisk til. Det er vel sterkt anbefalt at de som driver med import har god erfaring. Nå er det jo også slik at dette ikke bare er en import, men mer en fletting fordi vi allerede har mye data. Det er jo svært viktig at vi ikke får dobbelt opp av ting. Og i tillegg så må jo elementene henge sammen. Legger man inn en ny vei f.eks. så må jo den henge sammen med de eksisterende for at autorouting skal virke.