[NUUG kart] Adresseimport fra NVDB

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Mon Apr 14 18:07:00 CEST 2014

Hei

Ein automatisk prosess for dette vil nok vere det beste, men er ikkje alltid at data er korrekt.
Dette blir nok betre når folk faktisk kan rapportere om feil til kartverket.

Data som eg har er faktisk frå i fjor haust. Men etter mailen frå Forbrukarrådet fann eg ut det var på tide å gå i gang.
Oslo var ein naturleg plass å starte då det er enorme mengder husnummer der. Over 95000 faktisk. Og ikkje minst er vegnettet der godt i OSM.

Den største svakheita til OSM er mangel på adresser, så eg meiner det er best å få inn det så raskt som råd.

Om ein vil ha anna info samla i desse nodane kan diskuterast.

Når det gjeld den manuelle importen så har eg delt det opp for å minske feil og for at eventuelle større feil kan rettast med mindre reversering.
Fleire av postnummer rekkjene eg har lasta opp hadde over 3k nodar. Er og enklare å ta mindre geografisk område av gongen.
Kunne importert alle 95k+ adresse nodar i ein og same gong, men tvilar litt på at ei opplasting med JOSM ville vorte godkjent ;)

Om nokon har innvendingar mot at eg held fram med denne importen så ver snill å sei ifrå.
Eg har masse tid til dette så gjer meg ingen ting å ta dette manuelt enn så lenge.
Vil fokusere på dei større byane som er godt kartlagde i OSM. Husnummer utan vegar hjelper lite ;)

Om nokon vil hjelpe til så gi ein lyd så kan eg sende over ei kommune fil. Er litt viktig at ikkje fleire arbeider med same kommune.

mvh
Jan T