[NUUG kart] Systematisk forskjell mellom gatene og flyfoto i bakgrunnen

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sun Jun 1 16:34:32 CEST 2014

Om dette var deg: http://www.openstreetmap.org/changeset/22651136 så pass på at GPS spor er på. Du finn dette i background settings.
I dette området er det eit GPS spor.

Bruk av Bing er siste utveg når ein ikkje har andre data. Ligg det ein veg der som virkar feil i forhold til Bing så må ein ikkje rette på den utan å ha GPS spor.
Ein del som faktisk gjer dette, spesielt nye brukarar, og så må ein gå tilbake og reversere.

Vil anbefale å sjå på JOSM. Den er, etter mi meining, mykje lettare å bruke. Her kan du og flytte litt på Bing laget du hentar inn, men ofte hjelper det lite.
I nokre området er Bing så forvrengt at om du flyttar på det så er det feil igjen 100m lenger borte.

Det beste folk kan gjere om dei er ute på tur er å spore. Alle som har ein moderne smarttelefon har GPS og kan bruke OSMTrack for iPhone eller OSMTracker for Android/Windows Mobile

PS! Ikkje gå rundt å samle adresser manuelt. Vi driv og importerer dette frå Kartverket.

mvh
Jan T