[NUUG kart] highway=footway i skogen (Var: Når vei er skispor)

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Wed Jun 11 12:20:54 CEST 2014

Har diskutert dette litt på OSM sin IRC-gruppe nå.
De britiske sier at "boardwalk" er riktigere enn "duckboards" (som er en
militær, midlertidig løsning).

Min stemme går til:

    highway=path
    path=boardwalk
    surface=wood/slate/etc

Evt. den enklere løsningen hvor man bare dropper boardwalk-taggen.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64