[NUUG kart] Markagrensa

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Sun Jun 22 23:33:48 CEST 2014

Markagrensa er noe annet: En juridisk grense for et NLF område regulert av
Markaloven og er/var tagget som en boundary, den var også en del av en
samlerelasjon for alle markaområdene som hører inn under Markaloven. Den
har ingen ting med skogkanten å gjøre. Jeg tok feil: Vardåsen og Vestmarka
er der fortsatt. Se http://osm.org/relation/2000498