[NUUG kart] [OSM-legal-talk] [Imports] N50 imports from Kartverket (The Norwegian Mapping Authority)

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Mon Jun 30 14:05:40 CEST 2014

Beklager litt treg svaring her. Har starta ferien så er litt av og på.

Jeg må ha huska feil. Jeg fikk ikke skriftlig svar på denne e-posten(kun
til SSR e-posten). Ganske sikker på at jeg fikk et muntlig svar fra
Kartverket at det var ok. Men sannsynligvis bør vi da sende en ny e-post og
få en skriftlig bekreftelse fra Kartverket.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen