[NUUG kart] Adresseimport fra NVDB

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Tue May 6 11:05:29 CEST 2014

Veldig bra!

Jeg har nå endret så kartene på frikart.no gjør adressesøk på husnummer også, så får vi utnyttet de dataene du/dere importerer. Jeg har ikke testet det, men antar det fungerer (selv om jeg i går fant ut at bygging av veikart delvis feiler, så disse har ikke blitt oppdatert på noen uker annet enn for MAC-installasjonen)

-Sverre