[NUUG kart] visaman-import

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Thu Nov 27 16:04:52 CET 2014

Det store spørsmålet da er om det er greit å få reversert dette uproblematisk. Hvor mye er endret av andre detaljer som henger sammen slik at en reversering kan feile og skape mer rot?

Jeg stemmer i utgangspunktet for at vi reverserer dette hovedsakelig fordi han/hun som har gjort det ikke tar ansvar og gir seg til kjenne.

-Sverre