[NUUG kart] Allé vs. alle

Ruben Undheim ruben.undheim at gmail.com
Tue Oct 7 00:40:16 CEST 2014

> Ser at annet lite problem relatert til dette.
>
> For genitivsapostrof er det blitt brukt litt forskjellige tegn.
> Ruben har i sin corrections.xml brukt fot-tegnet (').
> Dette regnes vel for å være gangbart, men er jo strengt tatt "feil".
> Jeg foreslår at vi bestemmer oss for å bruke fot-tegnet (uformell
> sammenheng) og korrigerer til det.

Dette var ikke jeg klar over. Fot-tegnet er forferdelig mye enklere å
finne på tastaturet, og utseendemessig er de jo så godt som like med
de fleste fonter!

For min del er det det samme. Jeg kan godt endre til det riktige
symbolet i corrections.xml. Det er heldigvis ikke så mange gater det
er snakk om.

Ruben