[NUUG kart] Allé vs. alle

Guttorm Flatabø post at guttormflatabo.com
Thu Oct 9 13:11:02 CEST 2014

> Jeg prøvde og se litt hva som blir brukt andre steder i verden og det
> ser ut som U+0027 er mye brukt overalt. Jeg kan godt legge inn U+2019
> i addrnodeimportstatus sånn at det vil bli 100% konsekvent over hele
> Norge, men først får "alle" komme til enighet.

Eg meiner Karl Ove si tilnærming til dette er den rette. Feil kan oppstå
både på skilt og i register og det er ingen grunn til at me skal vidareføra
desse. Det offentlege (inkl. kommunane) skal følgja språkrådet. Me bør
difor retta til allé og bruka U+2019 som apostrof dersom det er det rette.
Same med korrigering av mellomrom, og ev. andre feil.

--
Guttorm