[NUUG kart] Kartverket N50 - bygninger

Espen Oldeman Lund espen at espenpost.com
Tue Oct 28 13:29:56 CET 2014

Enig at det er et problem med bygningspunkter fra N50 der de faktisk ikke
representerer et bygg.

Utover det ser jeg ikke noe problem med å legge inn bygg som punkt i OSM.
Som nevnt av andre så synes jeg det er bedre med et punkt enn ingenting.
Ofte på flyfotoene er det vanskelig å tegne et polygon fordi oppløsninga er
så grov så i mange tilfeller kan det være vanskelig å få til et polygon.

Espen

http://www.turkompisen.no
http://www.kresendo.no/
http://no.linkedin.com/in/espenisaksen