[NUUG kart] Import av Elveg-data: Veien videre

Sverre Didriksen sverre.didriksen at usit.uio.no
Wed Apr 22 11:15:02 CEST 2015

Jeg heller nok mest til at vi importerer i områder hvor vi manger mye
data. I områder hvor det er godt med osm-data må man være varsom. Det er
mange steder at osm stemmer mer enn kartverkets data, og da er det jo
viktig å ikke ødelegge det. Som jeg har nevnt tidligere så har jeg mange
steder i f.eks. Valdres kommet over veier som kartverket har som rett og
slett ikke eksisterer mer. De er knapt bra nok for stier, og de er det
jo greit å ikke importere for å si det slik.

-Sverre