[NUUG kart] Import av Elveg-data: Veien videre

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Wed Apr 22 11:02:16 CEST 2015

Det var ikke stormende respons på dette. Spør igjen og venter litt til før
vi evt. går i gang.

1. Er det OK at elveg2osm i konverteringen tagger VEGSTATUS=S som
highway=track, og så bruker man eksisterende OSM-tags dersom veien
eksisterer (eller overstyrer dersom man har lokal kunnskap)?

2. Noe jeg bør vite før jeg melder fra om importen til OSM/DWG?

3. Bør vi bruke dedikerte import-brukere til dette?

4. Noen som vil se gjennom koden på https://github.com/gomyhr/elveg2osm?