[NUUG kart] Fylkesvei som relation?

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Thu Aug 13 17:51:23 CEST 2015

Relasjonar er svært viktig del av OSM, men kan virke komplisert i starten. Er ein del folk som redigerer og lagar rot i relasjonar. Spesielt dei som brukar web editor som iD og Potlatch.

Rekkefølgje er normalt ikkje heilt avgjerande, men greit at vegstubbane er i nærleiken i lista slik at om du splitter for V inn/ut av rundkøyring så legg du ikkje ny bit heilt i botn av lista.

Må sei at eg ikkje nokon fan av å lage split ved rundkøyringar. Kartet vert berre meir rotete. Er det lengre fysiske delingar så er det greit, men den trekanten som alle rundkøyringar har vil ha liten praktisk funksjon i kartet.

Ikkje splitt opp rundkøyringar for public transport. Ser mange gjer dette, men det er heilt unødvendig og lagar berre rot.

Med det nye public transport systemet så skan det vere ein relasjon for kvar retning av ruta og så skal desse samlast i ein route master relasjon. Her er rekkefølgje viktig! I rundkøyring så vil den eine ruta bruke ein biten av vegen inn mot rundkøyring og retur ruta vil bruke andre biten ut av rundkøyringa, så ja det er mykje å passe på.
Om det er brukt gammal versjon så må du berre passe på at inn og ut vegen i rundkøyringa er med i relasjonen, då desse har kun ei rute (ein veg).

Når det gjeld av og på rampar på motorveg og andre som har slikt så trur eg ikkje det er vanleg at dei er med i route relasjon.