[NUUG kart] Av-/påkjørsler på motorvei

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Thu Aug 13 21:33:37 CEST 2015

Skal vi altså gjøre følgende?

Noden der avkjørselen er: highway=motorway_junction (eller bare junction om
ikke motorvei?), ref=<nummer på avkjørsel om det finnes>, *ikke* exit_to
(ikke engang i tillegg til nedenforstående)

Det første veistykket (typisk *_link) umiddelbart etter avkjørselen:
destination=<stedsnavn på skilt> og destination:ref=<evt. veinr på skilt>

Det første veistykket umiddelbart etter avkjørselen i retning videre langs
motorveien: destination=<stedsnavn på skilt> og destination:ref=<evt. veinr
på skilt>

Stemmer det at bare det første veistykket tagges med destination?