[NUUG kart] Skal veier splittes i "trekant" inn mot rundkjøringer?

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Thu Aug 13 22:08:26 CEST 2015

Den 13. aug. 2015 21:15, Øystein Bjørndal skreiv:
> Ikke ‘map for the renderer’, er uansett ikke enig at det ser rotete ut.

Det finst òg ulike kartvisingar av OSM-data, og nokre av desse er svært
mykje betre/ryddigare enn standardvisinga. For eksempel er visinga
«Sykkelkart» på osm.org mykje betre på kompliserte vegkryss og oppdelte
parallelle vegar, sidan vegar som delar plass der ikkje får kvar si
kantlinje på begge sider (slik at ein får ein tjukk veg med mange
strekar inni), men berre felles *ytre* kantlinjer og ingen indre
kantlinjer (om dette var forståeleg?).

Så ein bør stola på at kartvisingsmotorane vert betre over tid.

--
Karl Ove Hufthammer