[NUUG kart] Path og footway rendres likt

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Tue Aug 18 14:35:12 CEST 2015

Jeg så ikke diskusjonen før nå, men nå har jeg ihvertfall sagt mitt,
helt tilslutt i [den lukkede] diskusjonen:
https://github.com/gravitystorm/openstreetmap-carto/issues/1698

Fortell meg gjerne hvis det er flere steder jeg bør lufte min
frustrasjon - selv om jeg altså ikke bruker kartvisningen på
openstreetmap.org til noe særlig. Den er både upraktisk, forvirrende og
stygg.

Anders