[NUUG kart] Path og footway rendres likt

Atle Frenvik Sveen atle at frenviksveen.net
Fri Aug 21 08:53:31 CEST 2015

Tror det er veldig smart å vise med bilder hvordan ting ser ut, og
kanskje også bilder av turkart/orienteringskart over et område og vise
hvordan dagens rendring av stier gjør at det blir seende ut i OSM.

Det er sikkert de som mener man kan hive på 10x tagger for å oppnå samme
resultat, men da må man kontre med argumentet med at det blir så
komplekst at 90% ikke kommer til å gjøre det.

Kan være det er fornuftig å prøve å finne ut om det er andre land som
"sliter" med det samme? Sverige? Finland? Sveits? Det kan vel ikke
_bare_ være Norge som har begrepet sti som kan være merka, kloppa, bred
eller lite bred?

Uansett bra at det taes et initiativ for å gjøre noe med dette!

-a

--
  Atle Frenvik Sveen
  atle at frenviksveen.net