[NUUG kart] Tagging av gang- og sykkelveg

Karl Ove Hufthammer karl at huftis.org
Tue Jul 7 08:18:27 CEST 2015

må. den 06. 07. 2015 klokka 21.33 (+0000) skreiv Peter Bremer:
>         Men i praksis er det jo ikkje slik. footway, cycleway og path
>         *vert*
>         handtert ulikt (eksempelvis vist ulikt, sjølv på det
>         offisielle
>         OSM-kartet).

> Nei, det er ikke sant. highway=path + bicycle=designated vises på
> flere kart, bl.a. på det offisielle kartet, på samme måte som
> highway=cycleway (altså blå prikketet).

OK, det visste eg ikkje. Det er for så vidt bra. Men det endrar jo ikkje
på det faktum at highway=cycleway fungerer like godt (og gjerne betre i
nokre applikasjonar?), og er uproblematisk å bruka konsekvent, slik me
også har gjort her til lands i lengre tid.

--
Karl Ove Hufthammer