[NUUG kart] Tagging av gang- og sykkelveg

Peter Bremer peter.bremer at gmail.com
Tue Jul 7 09:09:58 CEST 2015

On Tue, Jul 7, 2015 at 8:18 AM Karl Ove Hufthammer <karl at huftis.org> wrote:

> må. den 06. 07. 2015 klokka 21.33 (+0000) skreiv Peter Bremer:

> OK, det visste eg ikkje. Det er for så vidt bra. Men det endrar jo ikkje
> på det faktum at highway=cycleway fungerer like godt (og gjerne betre i
> nokre applikasjonar?), og er uproblematisk å bruka konsekvent, slik me
> også har gjort her til lands i lengre tid.

highway=cycleway og highway=path + bicycle=designated skal være like. Og
dermed følger det at highway=cycleway + foot=designated, highway=footway +
bicycle=designated, og highway=path + bicycle=designated + foot=designated
også er helt like.

Derfor ble spørsmålet, hvilke av disse 3 er best for å tagge gang- og
sykkelvei. highway=path + bicycle=designated + foot=designated er mest
brukt internasjonalt, og er forhandsdefinert i JOSM, mens highway=cycleway
+ foot=designated er mer populært i Norge.