[NUUG kart] Elveg: nvdb:date og nvdb:id:part

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Sun Jul 19 23:28:33 CEST 2015

Dato for datainnsamling (nvdb:date) vil vel egne seg for source:date
dersom man sørger for at den blir oppgitt på riktig format? (i N50
topoimporten sto den først på feil format, men det ble rettet opp etter
den første kommunen, hvis jeg husker riktig.
Den er mye mer interessant enn f.eks. importdato (som uansett står i
changeset).

ID-en (nvdb:id/nvdb:id:part) ser jeg ingen stor nytte av. Det måtte
isåfall være i forbindelse med framtidig import eller oppdatering.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64