[NUUG kart] Elveg: nvdb:date og nvdb:id:part

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Sun Jul 19 23:37:43 CEST 2015

Jeg synes altså at nvdb:date/source:date vil være nyttig (den forteller
mye om kvaliteten på data og hvorvidt de kan være utdaterte), men
ettersom den er ugyldig uten source burde kanskje source oppgis også på
enkeltelementene og ikke kun på changeset...

Forstår imidlertid ikke helt hva du egentlig spurte om i
originalinnlegget, ettersom du tydeligvis har fått svar på spørsmålet i
en tidligere diskusjon?

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863