[NUUG kart] Elveg: nvdb:date og nvdb:id:part

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Sun Jul 19 23:45:58 CEST 2015

OK, men det blir merkelig å bruke den som nvdb:date når den _egentlig_
betyr source:date. Dersom du bruker nvdb:id sier den vel implisitt at
source er NVDB, men da bør den settes som source... Altså synes jeg at
både source og source:date (=nvdb:date) bør være med dersom du benytter
nvdb:id.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863