[NUUG kart] Om nøyaktigheten til N50-data og eventuell fremtidig frigivelse av FKB-kart

Torstein Ingebrigtsen Bø torsteinibo at gmail.com
Tue May 26 10:10:22 CEST 2015

Evt. kan vi tegne FKB dataen for et område fra topo2 og bruke dette som
testdata, uten å laste det opp til OSM. (Eller tegne fra bing der dette er
bedre enn N50 og laste dette opp). Men faktisk data er *mye* bedre.

Hilsen
Torstein

26. mai 2015 kl. 09.54 skrev Torstein Ingebrigtsen Bø <torsteinibo at gmail.com