[NUUG kart] Debatt: Inntegning av skog

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Nov 13 08:47:04 CET 2015

Hei,
Jeg har lagt merke til at flere i det siste har begynt å stykke opp de
store skogpolygonene og blant annet frilagt skog langs bilveier, for
eksempel i Nordmarka.

1. Jeg er ikke sikker på om det er riktig representasjon av skog: Hvor
bred skal en vei med veigrøfter være før det er naturlig å si at det
er et åpent område?

2. Det er bortkastet tid, spesielt på nåværende tidspunkt som det
mangler mange bilveier, dyrket mark, bygninger, osv i de samme
områdene.

Det er noe av det som er gjort i Nordmarka som jeg er såpass uenig i
at jeg har lyst til å reversere det igjen.

Hva synes dere?