[NUUG kart] Debatt: Inntegning av skog

Vidar Gundersen vibrog+osm at gmail.com
Fri Nov 13 09:50:19 CET 2015

Nå var ikke hensikten min å kritisere akkurat det som var gjort i
Nordmarka, selv om jeg er skeptisk til nytteverdien og ser at det er
behov for å reparere relasjoner. Jeg har sett dette flere steder på
Østlandet også og lurer på hva det er som har initiert det? Har det
vært anbefalt på et OSM forum jeg ikke følger? Gjort internationalt,
eller lignende?