[NUUG kart] Debatt: Inntegning av skog

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Fri Nov 13 10:02:02 CET 2015

Ja, jeg har kontaktet dem (i går ettermiddag da jeg oppdaget feilene) og
venter på svar.

Relasjoner er lett å bomme på, men jeg tror nok det er endel som jobber
i iD eller Potlatch uten engang å vite at det finnes relasjoner koblet
til det de redigerer. Veldig synd at valideringsverktøyene ikke fanger
opp dette når de laster opp. I JOSM fanges det vanligvis opp (så lenge
advarslene leses av den som redigerer).

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863