[NUUG kart] Fjorder

Anders Fougner anders.fougner at gmail.com
Thu Jan 14 09:32:53 CET 2016

Ja, det er jeg klar over, og noe slikt står utdypet under "False fjords"
og "Freshwater fjords" her:
https://en.wikipedia.org/wiki/Fjord#False_fjords

Det er muligens årsaken til at noen kunne ønske å benytte natural=bay &
bay=fjord eller noe slikt - men det er lite brukt hittil...
Noe bør ihvertfall gjøres, for det er merkelig å se på et norgeskart
uten å finne noe navn på flere av de svære fjordene.

Anders

Anders.Fougner at gmail.com
+47 97158863

Sent from my Commodore 64