[NUUG kart] Utdatert OpenStreetmap i Juvik, Askøy?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sun Oct 9 06:37:33 CEST 2016

[Øystein Steimler]
> Så bra at dere får beskjed om sånt!

Enig. :)

> Det er flere barnehager og mange veier og kryss. Finnes det en mer
> nøyaktig stedsangivelse?

Nei, desverre.  Meldingen var litt vag og først etter å ha spurt om det
fikk jeg vite at det var snakk om Juvik i Askøy.  Til å begynne med var
det bare "kartet er utdatert", hvilket var litt lite å ta tak i. :)

> Jeg har fikset opp en god del i Juvikfeltet nå i kveld, men det kan jo
> være at det er ting som ikke er i bildematerialet. Jeg la kartet over
> noen ufrie imagerytiles som vanligvis er av bedre kvalitet og årgang
> enn Bing/Mapbox, men uten å finne noen store avvik.

Tusen takk.  Jeg skal be innsender se om det har blitt bedre, eller gi
mer nøyaktig stedsanvisning.

--
Vennlig hilsen