[NUUG kart] Fwd: Adresseimport

Bernt M. Johnsen berntm at gmail.com
Mon May 8 13:26:01 CEST 2017

Det kan se ut som om noen i det offentlige systemet har brukt "Tmv-Kaia"
selv om det burde vært "TMV-kaia".

Kuriositet: Egon Solsiden er ført opp i Gule Sider med adresse Tmv-Kaia,
men på egen web-side bruker de formen TMVkaia  .... sukk .....

Beslektet problemstilling som "Gammel-lina" i Trondheim som ofte er skrevet
"Gammel-Lina" (Veien er bygd på en gammel jernbanelinje og "lina" er
dialekt for "linjen", den er ikke oppkalt atter en gammel dame ved navn
"Lina" ;-) ).

Bernt Marius Johnsen
https:// <https://sites.google.com/site/qajaqtreff/>qajaqtreff.wordpress.com
"Melius vivit qui remigat"