[NUUG kart] Konvertering fra Kartverkets EUREF89, NN2000 til WGS84 med Qgis.

Mats Taraldsvik mats.taraldsvik at gmail.com
Mon Mar 8 08:20:35 CET 2021

Hei,

Jeg vet ikke om det er til hjelp for deg, men Kartverket har fått merget
inn støtte for NN1954 og NN2000 i open source transformasjonsbiblioteket
proj (proj.org) (siste versjon, 8.0.0 som kom for noen dager siden).

Dette støtter visst konvertering av TIFF, uten at jeg har sett nærmere på
akkurat det.

Mats