Re: Be om elektronisk innsyn når det spørres om postadresse?

Gorm Eriksen gormer at gmail.com
Mon Jul 20 12:40:05 CEST 2015

Hei

Kanskje pressens offentlighetsutvalg kunne blitt spurt. Vil overraske meg
om lovavdelingen i JD skulle komme med en tolkningutalelse på dette.

For morro skyld så søkte jeg litt i går og ser at det ikke er uvanlig at
departementet selv publiserer slike søkerlister på regjeringen.no. Så at vi
gjøre det ifra tid til annen burde være uproblematisk.

Hilsen Gorm