Re: Ruter og Bymiljøetaten: Spør ikke meg, spør far min, som henger i hornet der borte

Ole-Erik Yrvin oeyrvin at gmail.com
Thu Mar 31 10:33:25 CEST 2016

Petter

Takk for nyttig og betimelig spørsmål til alle, Petter!

Jeg lurer også på hvordan vi, som forrige gang, kan få ut en
oversikt/tilgang til hele journalen hos Ruter og nå Bymiljøetaten, slik at
vi selv kan søke?

Fior hva mener egentlig det nye byrådet med "offentlighet" i byrådets nye
samarbeidsavtale: [image: Innebygd bilde 1]
Onsdag før påske fikk vi inn et innlegg i Varingen i saken.
http://varingen.no/s/leserbrev/a/konsekvensene_rett_i_skuffen_hos_bymiljetaten_og_ruter/a94d2b4

Begge vedlagt.

Saken har basis i denne siden:
https://www.facebook.com/groups/375478715940637/?fref=ts
Bli gjerne medlem for å kunne følge med.

Vårt neste møte er nå lørdag på Mortens Kro her på Gjelleråsen med trivelig
sjåførfrokost kl 1000. Der planlegger vi også den videre innsatsen. Lyst på
frokost? Det går buss/buss eller bane/buss hvert kvarter fra Storo over
Sinsen til døra! http://www.mortenskro.no/

Ole-Erik