Oppgradering av nikita kodebasen til Noark 5 versjon 5

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Mar 7 09:01:01 CET 2019

[Thomas Sødring]
> På #nikita på IRC har vi diskutert litt hvorvidt vi skal oppgradere
> kodebasen til Noark 5 versjon 5 eller fortsette med Noark 5 versjon 4.
> Kodemessig innebærer det ikke så mye så det er er ikke der diskusjonen
> ligger.

Jeg synes vi skal oppgradere så snart det er mulig.  Men det er vel ikke
mulig i dag, så lenge API-oppførsel for versjon 5 ikke er dokumentert.
Jeg har sendt inn mangelmelding om dette, og venter spent på
tilbakemelding,

Jeg håper vi lander på en tilnærming som lar oss oppgradere sømløst også
i fremtiden.  Helst vil jeg at det skal være mulig for samme
arkiverkjerne å tilby API for versjon 5 og 6 samtidig (4 er i grunnen
ikke så viktig, gitt uklarhetene i beta 1.0.  Bedre å få en godt
fundament før vi spikrer API-et i stein. :)

--
Vennlig hilsen