KDRS Innsyn på Linux - noen notater

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Nov 8 11:47:22 CET 2019

[Petter Reinholdtsen]
> Har sendt inn denne og endel andre endringer som endringsforslag til
> piql via github, så får vi se på hvordan de håndterer det om det er vits
> å sende inn flere endringsforslag.  Frykter vel de blir liggende uten at
> noen ser på dem, da jeg antar oppdraget de hadde for KDRS er avsluttet
> og kommersielle selskaper jo må prioritere inntektsbringende oppdrag
> over gratisarbeide.  Spennende å se hvordan det går. :)

Det gikk veldig bra, da endringene kom inn i løpet av noen timer, og
koden på github nå bygger helt fint på Linux.  Har dermed sendt inn
flere forbedringer og venter spent på responsen på disse. :)

Det er dog et problem på Linux rundt indeksering av dokumentinnhold, men
jeg har fått beskjed av utvikler at de jobber med port til RedHat, sa
jeg regner med at det løser seg når den er på plass.

Oppskriften for å lage Debian-pakke skal fortsatt fungere, for de som
vil teste.

Programmet har vist seg nyttig for søk og oversikt over et uttrekk, og
jeg har funnet og fikset flere feil med RT-uthentingsskriptet mitt
allerede.