[NUUG video] Skal vi bruke Stallmans foredrag på Chateau Neuf the 23/2 som en teknisk prøve?

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Sun Feb 8 10:05:41 CET 2009

2009/2/8 Morten Kjelkenes <morten at kjelkenes.net>:
> Klart det: får vi til 2 kameraer så er det helt topp.
> men vi må heller ikke glemme at en viktig del av det å få det til er å få
et
> opptak med god lyd.

Sant, sant, -- det er langt i frå gløymd. No ligg alt mitt ljodutstyr heime
i Stavanger, so då eg skulle gjera det åleina satsa eg på å kopla meg på
Chateu Neuf sitt ljodsystem.

> Fokus bør være på Basis (1 kamera + presentasjon)
> Men straks det er koblet, så kan vi koble opp kamera 2 også.

Lurt det.

> Det er også et sterkt ønske om streaming noe som også tar kapasitet.
> Jeg må innrømme at jeg er usikker på de nøyaktige kravene.  :-)

Viss det er streaming so er det òg berre å dumpa streamen for oss og putta
han upp seinare. Då er han jo allereie i Ogg Theora. Linjekapasitet tek det
ikkje; iom. at du berre treng senda ut ein straum til eit relay.

Vert det ikkje ca slik:

ljod--.
    kamera1 -> pc1  ---.
                        >----> pc med dvswitch -> pc med ffmpeg2theora