[NUUG video] Hvem gjør hva mht. konvertering.

Rune Bjerke rune at never.no
Wed Jan 21 12:13:33 CET 2009

> Det høres veldig bra ut.  Hva er tidshorisonten for dette?

Delvis uvisst, men jeg prøver å få det til iløpet av uka, men det
kommer stadig andre ting ramlende inn her :)

> Når det gjelder avspilling på webside, fungerer <URL:
> http://www.nuug.no/aktiviteter/20090113-foredrag-om-foredrag/ > på
> windows og Mac?  Det er noe ala det vi foreslår for frikanalen, med

Det fungerte med Firefox 3, IE 7 og Chrome iallefall under Win XP hos
meg, men jeg får opp en advarsel om at den digitale signaturen på Java
appleten er grumsete; at sertifikatet som er brukt til å signere er
utgått.

> http://www.nuug.no/pub/video/nuug-video-ogv.rss > for et
> eksempel.

Her får jeg det bare opp som nedlastbare linker i Firefox, men
det er vel ikke annet å forvente i RSS-sammenheng :)

-r