[NUUG video] Punkter fra styremøtet i frikanalen.

Jarle Bjørgeengen jarle at bjorgeengen.net
Wed Jun 17 15:59:26 CEST 2009

On Jun 17, 2009, at 3:19 , Petter Reinholdtsen wrote:

> [Jarle Bjørgeengen]

> Nuvel, det jeg ba om var at det ble registrert hvilke
> filmer/opptak/innslag som bruker avgiftsbelagt musikk, for å få
> oversikt over hvor mange det gjelder.  Resten kan så diskuteres når
> fakta er på bordet.  Jeg har ikke bedt om endring i faktureringen så
> langt. :)

Right :-)

Bruk av avgiftsbelagt musikk skal registreres av redaktører når de
publiserer innhold. Jeg har ikke sett noe statistikk over bruken. Tror
Never jobber med forbedringer ifm. dette. Vet heller ikke hvor god
kontroll det er med om  registreringsplikten blir overholdt, og dermed
hvor god kvaliteten på grunnlaget er .

> Fint at i hvert fall litt kommer ut.  Hva var argumentasjonen for å
> ikke publisere styrevedtakene?

Merarbeid for å utarbeide versjoner egnet for publisering. Jeg kan
sende protokoller til de som måtte være interessert fra NUUG.

- Jarle