[NUUG video] Sendeplan / programguide for frikanalen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Oct 19 10:49:37 CEST 2009

[Rune Bjerke]
> Jeg vet ikke helt sikkert hva det er konfigurert med på serveren,
> men i utgangspunktet skal den klare mange samtidige
> klienter/sesjoner, også fra samme klient. Silverlight-klientene kan
> f.eks. gjøre fler samtidige kall mot scriptene (fra tråder) uten at
> det har bydd på problemer.

Godt å høre.

> Hva menes med "fungerer ikke"?
> Altså: hvilke symptomer? Feilmeldinger? Heng?

Jeg vet ikke/husker ikke hva Jarle sa var feilsituasjonen.  Det er
mange måneder siden, og hans løsning var å lukke forbindelsen så snart
nødvendig informasjon var lastet ned og før nedlasting av videofilene
startet.  Jeg mangler Silerlight selv, da jeg ikke godtar
bruksvilkårene, og kan ikke sjekke hva som skjer.  Kanskje Jarle
husker, han leser video at nuug.