[NUUG video] Ruby on Rails-opptak lastet opp og komprimeres

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Apr 20 22:13:39 CEST 2010

Morten lastet opp opptaket fra marsforedraget og det er nå
tilgjengelig fra <URL: http://www.nuug.no/pub/video/raw/20100309-rails.dv >.

Jeg har startet komprimering.  Jeg vet ennå ikke om lyden er OK på
opptaket.  Ole Kristian fortalte meg at manglende lydmiksere gjorde at
de to mikrofonene ble sendt til henholdsvis venstre og høyre lydkanal,
og jeg mistenker det gjelder dette opptaket.  Vet ikke hvordan lyden
fikses.

Filmen er straks tilgjengelig fra

Det ser forresten ikke ut til at NUUG-banneret var på plass på
marsmøtet, i de første minuttene av opptaket.