[NUUG video] Opptak og streaming av NUUG møte Tirsdag 10.08.2010: praktiske detaljer:

Odin Omdal Hørthe odin.omdal at gmail.com
Mon Aug 16 15:29:18 CEST 2010

2010/8/16 Rune Bjerke <rune at never.no>:
> Jeg har ikke noe erfaring med ”gstreamer”, men fra det jeg leste på web så
> virket det egentlig bare som en slags platform-generisk variant av Windows
> sine rammeverk rundt DirectShow (og GraphEdit), med input sources, diverse
> filtre, og output sinks.

Veit ingenting um kva gstreamer gjer på Windows, men eg veit godt at
gstreamer ikkje hev nokon ting med DirectShow å gjera i Linux
iallfall. :-) Høyrast uansett godt ut at dei integrerer
gstreamer-porten til windows godt inn i OS-et. Det er sikkert ein god
ting.

> Isåfall er det jo mye enklere å gjøre førstnevnte, siden vi allerede har
> støtte for ffmpeg2theora ... med mindre det sparer enormt mye
> maskinressurser å gjøre det med gstreamer, eller om man ønsker å sette inn
> andre filtre i grafen (preprosessering osv).

libtheora (som båe gstreamer og ffmpeg2theora brukar) fær ikkje
fleirtrådkøyring fyrr i neste versjon (den etter Ptalarbvrom (0.13),
som heiter Eyafjellajökul). Men Gstreamer gjer forskjellege steg (t.d.
dekoding, nedskalering, fargeromskonversjon osb) i eigne trådar, og
dimed fær du brukt fleire prosessorar/kjerner i maskina... Med andre
ord so utnytter gstreamer-pipelinen ressursene i maskiner med fleire
kjerner mykje betre.

http://velmont.no