[NUUG video] Nerdhaven-bruker for automatisk innlogging fra videogruppas maskiner?

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Fri Jun 3 23:45:49 CEST 2011

Jeg har snublet over noe fri programvare som er designet for å gjøre noe av det samme som vi er ute etter. Jeg tenkte jeg kunne nevne det dersom det var aktuelt; PageKite. De hadde en presentasjon på goopen2011 som vi fikk filmet.

https://github.com/pagekite/PyPagekite
http://www.pagekite.net/
http://www.nuug.no/pub/video/published/goopen2011/pagekite.ogv

Til info