[NUUG video] URL til NRKs live-strømmer?

Andreas Martin Aanerud a.m.aanerud at gmail.com
Sun Apr 7 13:12:14 CEST 2013

Lettere sagt en gjort er jeg redd for.
NRK kjører Akamai som en stream leverandør, dvs strømmen ligger egentlig på
"akamai" sine streaming servere,
med noe som de kalder "SecureHD"

Her er noen som har klart å hente ut ikke direkte matteriell,
http://ingvar.blog.redpill-linpro.com/2012/05/31/downloading-hd-content-from-tv-nrk-no/

Tror det letteste er å ta kontakt på NRK Beta ;)

*AANERUD      ** ** ** *www.andreasmartinaanerud.com<http://www.fragments.no/>
* *

Photo,Events,Video,
*Andreas Martin Aanerud*, ing.