[NUUG video] Ta opp foredrag under MakerCon Nordic i Oslo 2014-10-17 og -18?

Roger Antonsen rantonse at ifi.uio.no
Sun Oct 19 12:26:50 CEST 2014

Hei,

Tusen takk for en helt enestående innsats. Vi skjønner godt at dere ble slitne! Forhåpentligvis blir dette noe som mange kan få glede og nytte av fremover.

Jeg har opprettet en YouTube-konto nå og lagt til Hans-Petter som «manager». Jeg foreslår at videoene lastes opp dit og at vi spør foredragsholderne om det er ok at vi legger det ut slik. Kanskje det derfor er en idé å ha de som private inntil vi får godkjennelse. Hvis noen skulle kreve at vi klipper ut noe, kan vi fikse det. Det er ingen videoer som er viktigere enn andre.

Det hadde vært fint med en vignett eller noe før/etter videoene, men det kan vi kanskje fikse.

Jeg har også tatt en titt på hvordan de gjorde det i New York:
http://makercon.com/new-york-2014/videos/

De har ikke med introduksjonene, men de går rett på foredagsholderne. Jeg tror at vi også bør ha det slik. De har også vignetter og en del krydder rundt. Det jo hende at Make har noen synspunkter her. Jeg syns vi skal spørre dem før vi slipper alt ut. (Det kunne jo tenkes at de ville ha det på https://www.youtube.com/user/makemagazine/.)

Kontaktinfo til Simen er simen at bengler.no / 90779024 og til Hans Jakob er hj.fosker at gmail.com / 40648591, så vidt jeg kan se.

Igjen, tusen takk for at dere stilte opp og bidro til at konferansenn ble så vellykket som det virker som at den ble. :)

--
Roger