[NUUG video] filming av foredrag på community drevet konferanse - Oslo Elm Day ?

David Noble davidwnoble at gmail.com
Thu May 4 17:23:25 CEST 2017

Hei Magnus,

4. mai 2017 kl. 10:51 skrev Magnus Rundberget <magnus at kodemaker.no>:
> Jeg er med å arrangerer en en-dags konferanse Oslo Elm Day (osloelmday.no).
> Dette har jo forsåvidt ikke noen kobling til NUUG, men tenkte det var verdt
> å spørre dere allikevel.

Det ser ut som Elm er BSD-lisensiert fri-programvare, og du nevner
også at dette er en community drevet event. Jeg synes dette er
relevant til NUUG, og tenker at videogruppen kan bidra med hjelp til
opptak og publisering; evtl. streaming.

> Er dette noe dere kunne tenke dere å ta på dere, evt kanskje dere har noen
> tips til hvem jeg burde ta kontakt med ?

Ta gjerne kontakt med meg direkte for å diskutere detaljer!

Mvh

David.