[NUUG video] Flytting av skapet i kjelleren på Teknologihuset

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Nov 20 21:50:05 CET 2020

[Thomas Gramstad]
> Kan du rundt 17-18 imorgen eller søndag, evt senere på kvelden?

Hva gjør at du foreslår 17-18 eller senere?  Jeg vil på det sterkeste
oppfordre til å gjøre det i dagslys, det gjør det hele enklere.  Det er
var helt mørkt rundt 16:45 i dag.  Når har vi tilgang til bygget?
Eneste jeg vet om akkurat nå er at jeg er opptatt 14:00-15:00 søndag.

> Ja, Teknologihuset sa også det. Jeg holder på å følge opp akkurat det
> med H-P. Hvis han ikke vil ha/lagre skapet lenger, så blir det
> antagelig å la det stå igjen, hvis ingen andre vil ta vare på det? Det
> er ikke plass til det i lageret på Majorstua, og jeg vil ikke ha det,
> og det er vel også et lite helvete å få det opp fra kjelleren og
> transportere det?

Aner ikke hvor vanskelig det er å få opp av kjelleren, antar i grunnen
at det er ganske enkelt å få det ut på gata.  Men jeg har ikke
tilhenger, så får det uansett ikke med i bilen.

--
Vennlig hilsen