[NUUG kart] Haakon VIIs gate eller Haakon VII's gate

N/A N/A gazer2175 at hotmail.com
Sun Jun 30 14:55:06 CEST 2019

Denne OSM greia med skrivemåte er håplaus når vi skal matche mot matrikkelen.
Om ikkje adressa og vegnavn stemmer så blir det mykje rot.

Du seier at det er er funne ulik skrivemåte på same veg på skilt.
Difor meiner eg at vi brukar matrikkelen og ferdig med det.

Eg kopierer enkelt og greit navn frå adressene og set på vegen. Om dette er feil så får folk rapportere til kartverket/kommunen.
Er jo tross alt kommunen som har begge, så det bør stemme.

Er ofte ei lett blanding av "vei" og "veg" også.

Jan T