[NUUG kart] Residential vs. service vs. cycleway/footway

Christer van der Meeren cmeeren at gmail.com
Thu Aug 13 17:05:59 CEST 2015

Hva mener du med at highway=cycleway gjør jobben som lokalvei inn til hus?
Slik jeg forstår det (se også forumtråd
<http://forum.openstreetmap.org/viewtopic.php?id=32296>) er
highway=cycleway/foot=designated forbeholdt skiltet gang-/sykkelveg, mens
annen vei tydelig ikke ment for motorvogner er highway=footway.

: